USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET



1. Toimitus ei ole tullut perille


- ole hyvä ja tarkista, että olet saanut tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiin. Jos tilausvahvistusta ei ole tullut, niin todennäköisimmin maksusuoritus ei ole mennyt läpi, jolloin myöskään tilaus ei ole mennyt läpi. Jos summa on veloitettu tililtäsi tai olet saanut laskun Klarnalta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos summaa ei ole veloitettu tililtäsi tai et ole saanut Klarnalta laskua, ole hyvä ja tee tilaus uudelleen.


2. Haluan vaihtaa tai palauttaa tuotteen

- voit hyvin vaihtaa tai palauttaa käyttämättömän kellon tai rannekkeen 30 vrk sisällä. Käytä toimituksen mukana tullutta vaihto-/palautuslomaketta ja täytä tarvittavat tiedot. Vaihto/palauttaminen on sinulle ilmaista kun käytät lomakkeessa olevaa Postin asiakaspalautustunnusta. 

Palautusosoite on:
Rosefield.fi / Suomen Korutuote Oy
PL 67
00811 Helsinki


3. Kuinka kauan toimitus kestää

- Toimitus kestää normaalisti 1-2 arkipäivää.


4. Haluaisin käydä ostamassa kellon myymälästä

- Rosefield kelloja myydään hyvinvarustelluissa kello- ja kultasepänliikkeissä ympäri Suomea. Löydä lähin myymäläsi jälleenmyyjät kartasta.